Flexiframe - ekonomiczny system wystawienniczy

Flexiframe - ekonomiczny system wystawienniczy

Flexiframe - ekonomiczny system wystawienniczy
autorem artykułu jest Bartosz Woźniak

Flexiframe to modułowy system wystawienniczy wprowadzony na rynek przez Mark Bric w 1985 roku. Ten, sprzedawany na całym świecie system pozwala na swobodne kształtowanie przestrzeni wystawienniczej. Stojaki reklamowe, ścianki reklamowe aż po kompletne stoiska targowe.
Mimo swoich wszechstronnych zastosować i wysokiej jakości Flexiframe uchodzi za jeden najbardziej ekonomicznych systemów wystawienniczych na rynku reklamy wizualnej.

Flexiframe to system oparty na łączeniu ram przy pomocy metalowych konektorów. Ramy tworzone są z profilu dostępnego w wielu kolorach oraz narożników. Użycie narożników o różnym kącie umożliwia budowanie ram o dowolnej wielkości a nawet różnym kształcie (prostokątne, trójkątne, sześciokątne, gwiazda, ...).

Flexiframe od początku był bardzo popularnym system budowy ścianek wystawienniczych. W porównaniu do rozwiązań typu PopUp, Flexiframe pozwala na utworzenie ścianki reklamowej o dowolnych wymiarach. Dzięki szerokiej gamie akcesoriów możliwe jest tworzenie całych zestawów promocyjnych z oświetleniem, ladą promocyjną, stojaki.

--
SCANDINAVIA Display Systems International

Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
Darmowy Kurs Google AdWords - Dowiedz siÄ™ jak za grosze
Kobieta jest jak Ferrari - czyli o stereotypach rzeczy
Myśl twórczo - notuj twórczo
Transport samochodowy
Jak mężczyzna może oczarować kobietę i podbić jej serce